
Kundeundersøkelse på e-post og sms
Hjelp oss å bli enda bedre!
Nå gjennomfører vi kundeundersøkelse, som Norstat gjør på vegne av Ørland Sparebank. De sender invitasjon på både på e-post og SMS, til både privatkunder og bedriftskunder.
Undersøkelsen krever ingen innlogging, det tar kort tid å svare og alle svar behandles anonymt.
Vi setter stor pris på at at du tar deg tid til å svare - da hjelper du oss å gjøre banken enda bedre, både for deg og for lokalsamfunnet vårt.
PS: Det er tatt et representativt utvalg, så alle vil ikke bli kontaktet.
Andre nyheter

Flytte hjemmefra? Forsikring for ungdom💚

Hvordan få studielånet til å vare?
Hurra, du har fått studieplass og skal kanskje endelig flytte for deg selv for første gang? Du har sendt inn og fått godkjent søknad om stipend og lån fra Lånekassen. Så kommer det store spørsmålet:

Når boligen er blitt for stor: Praktiske og økonomiske råd
Barna har flyttet ut og plutselig virker eneboligen litt for stor? Hagen er kanskje blitt mer som en arbeidsoppgave enn et sted å slappe av? Samtidig krever eneboliger gjerne en del vedlikehold. Da k

Åpningstider i sommer
Vi har vanlig åpningstid i hele sommer: Mandag - fredag kl 09:00 - 15:30 Så har bankfolk også sommerferie, så hvis du trenger hjelp til noe som tar litt tid kan det v&ael