Vei gjennom åker Ørland

Bedriftsdialogen - forenkler arbeidet for deg

Enkelt å gjøre endringer i Bedriftsdialogen
Når bedriftens pensjonsavtale er etablert hos vår samarbeidspartner Nordea Liv, får de i bedriften som er ansvarlig for pensjonsavtalen tilgang til Bedriftsdialogen. Bedriftsdialogen er et intuitivt verktøy som gjør det enkelt og effektivt å administrere pensjonsavtalene. 

Med Bedriftsdialogen får du blant annet:

  • God oversikt over pensjonsavtalen og alle innbetalinger
  • Et verktøy som gjør det enkelt å gjøre endringer, som å registrere ansatte som begynner eller slutter, blir syke eller får endret lønn eller stillingsprosent.
  • Se saldo på innskuddsfondet og fakturagrunnlag
  • Detaljopplysninger om de enkelte ansatteGod informasjon om egen pensjonskonto, pensjonsnyheter, markedsrapporter, nyhetsbrev og informasjon om pensjonsprodukter.
Glad pensjonist