Kundeundersøkelse
Årets kundetilfredshetsundersøkelse av bankens bedriftskunder settes snart i gang.
Enkelte av våre bedriftskunder vil derfor i løpet av tiden som kommer motta en e-post med invitasjon til å delta i undersøkelsen fra Norstat.
Hensikten med undersøkelsen er å finne ut hva vi kan gjøre bedre for å tilfredsstille våre bedriftskunder.
Undersøkelsen er anonym, hvilket innebærer at vi ikke kan identifisere hvem som har svart eller hva den enkelte har svart. Analysene av resultatene vil bli gjennomført av Barcode Intelligence AS.
Dine tilbakemeldinger er veldig viktige for oss, så vi setter stor pris på om du tar deg tid til å svare på spørsmålene dersom du mottar e-post om dette!
På forhånd tusen takk💚
Nyheter fra Ørland Sparebank

Barnas dag i banken 04.12.25 kl 16:00 - 19:00
Barnas dag i banken: Torsdag 04.12.25 kl 16:00 - 19:00 Bankløven Leo inviterer alle våre yngste kunder med familier til en trivelig ettermiddag i banken. Her blir det artige aktiviteter i

Black Friday - en god deal eller lureri?
Gode tilbud før jul, er alltid velkomne. Her i Norge er Black Friday blitt en dag - eller periode - hvor butikker lover store rabatter på en rekke varer. Men selv om det kan væ

Høytid for svindlere
Vi er nå på vei inn i en av årets største perioder for netthandel. Kampanjer som Black Friday og Cyber Monday er for mange startskuddet for julehandelen. Og dessverre vet vi

Svindel mot bedrifter i 2025 – mer avansert og farligere enn før
Mange norske virksomheter tror at svindel først og fremst rammer privatpersoner, gjerne eldre, men slik er det ikke lenger. Bedrifter i alle størrelser og bransjer er attraktive mål, og svindelmetoden
