Årets kundeundersøkelse er i gang
Vi verdsetter ditt kundeforhold, og ønsker å sikre at vi kontinuerlig forbedrer våre tjenester for å møte dine behov best mulig.
Et tilfeldig utvalg av våre kunder vil derfor snart få tilsendt en e-post om årets kundetilfredshetsundersøkelse. Her får du mulighet til å dele dine tanker og meninger med oss.
Hva du kan forvente
Vi vil sende deg en e-post med informasjon om undersøkelsen og hvordan du kan delta. Undersøkelsen tar omtrent 10 minutter å besvare og inneholder ingen sensitive spørsmål.
Slik ser den ut:
Anonymitet
Vi forstår viktigheten av personvern og ønsker å forsikre deg om at denne undersøkelsen er 100% anonym. Det betyr at vi ikke kan identifisere hvem som har svart eller hva hver enkelt har svart. Analysen av resultatene vil bli gjennomført av Barcode Intelligence AS, et uavhengig analysefirma.
Ditt bidrag er verdifullt, og vi håper derfor at du tar deg tid til å svare💚
Hvis du har spørsmål ang. undersøkelsen kan du kontakte vårt kundesenter eller Hans-Peter Wøien i Barcode Intelligence AS på hpw@barcode.as. Barcode Intelligence AS er en uavhengig tredjepart som har ansvaret, på vegne av banken, for gjennomføringen av kundeundersøkelsen.
Nyheter fra Ørland Sparebank

Gratis webinar: Hva betyr rentebeslutningen for din bransje, litt enklere forklart
Rentebeslutning og Pengepolitisk rapport - hva betyr det for din bedrift? I forbindelse med Norges Banks rentebeslutning inviterer våre næringskunder til webinar, morgenen etter Norges Ba

Black Friday - en god deal eller lureri?
Gode tilbud før jul, er alltid velkomne. Her i Norge er Black Friday blitt en dag - eller periode - hvor butikker lover store rabatter på en rekke varer. Men selv om det kan være fristende å hiv

Svindel mot bedrifter i 2025 – mer avansert og farligere enn før
Mange norske virksomheter tror at svindel først og fremst rammer privatpersoner, gjerne eldre, men slik er det ikke lenger. Bedrifter i alle størrelser og bransjer er attraktive må

Kundeundersøkelse på e-post og sms
Hjelp oss å bli enda bedre! Nå gjennomfører vi kundeundersøkelse, som Norstat gjør på vegne av Ørland Sparebank. De sender invitasjon på både på e-post og SMS, til både privatkunder og bedriftskund
