Årets kundeundersøkelse er i gang
Vi verdsetter ditt kundeforhold, og ønsker å sikre at vi kontinuerlig forbedrer våre tjenester for å møte dine behov best mulig.
Et tilfeldig utvalg av våre kunder vil derfor snart få tilsendt en e-post om årets kundetilfredshetsundersøkelse. Her får du mulighet til å dele dine tanker og meninger med oss.
Hva du kan forvente
Vi vil sende deg en e-post med informasjon om undersøkelsen og hvordan du kan delta. Undersøkelsen tar omtrent 10 minutter å besvare og inneholder ingen sensitive spørsmål.
Slik ser den ut:
Anonymitet
Vi forstår viktigheten av personvern og ønsker å forsikre deg om at denne undersøkelsen er 100% anonym. Det betyr at vi ikke kan identifisere hvem som har svart eller hva hver enkelt har svart. Analysen av resultatene vil bli gjennomført av Barcode Intelligence AS, et uavhengig analysefirma.
Ditt bidrag er verdifullt, og vi håper derfor at du tar deg tid til å svare💚
Hvis du har spørsmål ang. undersøkelsen kan du kontakte vårt kundesenter eller Hans-Peter Wøien i Barcode Intelligence AS på hpw@barcode.as. Barcode Intelligence AS er en uavhengig tredjepart som har ansvaret, på vegne av banken, for gjennomføringen av kundeundersøkelsen.
Nyheter fra Ørland Sparebank

Røykvarsleren redder liv - sjekk i ditt hjem!
Røykvarslere anslås å redde minst 10–15 liv hvert år i Norge

Barnas dag i banken 04.12.25 kl 16:00 - 19:00
Bankløven Leo inviterer alle våre yngste kunder med familier til en trivelig ettermiddag i banken. Her blir det artige aktiviteter i hele banken. Vi serverer sjokoladekake, pepperkaker, f

Black Friday - en god deal eller lureri?
Gode tilbud før jul, er alltid velkomne. Her i Norge er Black Friday blitt en dag - eller periode - hvor butikker lover store rabatter på en rekke varer. Men selv om det kan væ

Høytid for svindlere
Vi er nå på vei inn i en av årets største perioder for netthandel. Kampanjer som Black Friday og Cyber Monday er for mange startskuddet for julehandelen. Og dessverre vet vi
